Пріорітетні напрямки роботи
на 2022 - 2023 н.р.
І. Використання українського дитячого фольклору, як засобу етнічної культури та формування національної свідомості дітей дошкільного віку
ІІ. Українське національне харчування - запорука здоров'я
ІІІ. Розвиток критичного мислення дошкільників
Основні напрямки роботи
на 2019 - 2020 н.р.
І. Екологічне виховання дітей дошкільного віку.
ІІ. Виховання культурно-гігієнічних навичок як засобу збереження здоров’я дошкільників.
ІІІ. Формування ціннісних орієнтацій як чинника моральності дошкільників у сучасному соціопросторі.
Основні напрямки роботи
на 2017 - 2018 н.р.
І. Пішохідні переходи як один із видів фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми
ІІ. Планування освітньо-виховного процесу за блочно-тематичним принципом.
ІІІ. Розвиток пам'яті за допомогою методів мнемотехніки
Основні напрямки роботи
на 2016 - 2017 н.р.
Фізичний розвиток та оздоровлення
дітей за авторською системою фізичного
виховання М.Єфименка
Виховання економічної культури у дошкільників
Розвиток креативності та творчих здібностей
дітей засобами конструювання
Основні напрямки роботи
на 2015 - 2016 н.р.
1. Забезпечення оптимального рухового режиму на заняттях з фізкультури.
2. Казкотерапія як засіб формування компетентної особистості
3. Сучасні підходи до розвитку логіко-математичних здібностей дітей дошкільного віку
Пріоритетні напрямки
діяльності дошкільного закладу на 5 років
Проект І. «Природа як пізнавальна цінність»
Мета проекту: становлення компетентної особистості, яка характеризується емоційним сприйняттям краси природи, розвиненістю екологічної свідомості, мисленням, розумінням відповідальності за стан природи, екологічно орієнтованою поведінкою, наявністю відповідних знань.
Завдання проекту:
- формування пізнавального інтересу дитини до природи;
- ознайомити із флорою і фауною рідного краю, різноманітністю форм життя, їх ознаками, потребами та засобами пристосування до середовища;
- розуміти взаємозв’язок між явищами і об’єктами природи та людиною;
- виховувати емоційно-ціннісне ставлення до природного довкілля;
- усвідомлення дітьми старшого дошкільного віку таких понять про загальнолюдські цінності у взаємовідносинах людини і природи , як краса, добро, здоров’я;
- вчити опановувати практичними уміннями по догляду за тваринним та рослинним світом , що сприяє становленню особистості старшого дошкільника як повноправного члена суспільства, усвідомленню себе як відповідального й взаємозалежного суб’єкта природного довкілля;
- навчити дітей правилам , нормам безпечної поведінки в природному оточенні;
- усвідомлювати що природа самоцінна і неповторна, є загальним домом для всіх живих істот, і людина - її невід’ємний складник;
- сприяти підвищенню кваліфікації педпрацівників з питань формування в дітей екологічних знань;
- екологічна просвіта і пропаганда екологічних знань серед батьків.
Очікувані результати:
- розвинуте позитивне ставлення до природи;
- має наукові знання про природу, розмірковує з приводу нового, незрозумілого дивного;
- з дозволу дорослого експериментує з природними об’єктами, робить самостійні відкриття, збагачується новою цікавою інформацією;
- радіє спілкуванню з природним довкіллям;
- дотримується правил природокористування, бажання активно оберігати та захищати природу;
- проявляє схильність до аналізу причин виникнення явищ, установлення взаємозалежностей між різними об'єктами природного довкілля;
- усвідомлення поняття, що природа наш спільний дім, розуміння того, що кожна людина відповідальна за Землю та її красу.
Проект ІІ "Світ прекрасного дітям"
Мета проекту: забезпечити особистісне зростання кожної дитини з урахуванням її нахилів, здібностей; гармонійне поєднання розумового і фізичного розвитку, моральної чистоти і естетичного ставлення до життя та мистецтва.
Завдання проекту:
- виховати в особистості почуття прекрасного;
- навчити розрізняти різні види мистецтва;
- активізувати дитячу творчість, розвивати природні нахили, творчі здібності;
- формувати уміння і навички творити красу в повсякденному житті;
- формувати уміння відрізняти прекрасне від потворного;
- формувати уміння жити за законами духовної краси.
Очікувані результати:
- організоване естетичне середовище в якому живе працює вчиться, відпочиває особистість;
- дитина виявляє естетичне ставлення до життя;
- передає свої враження від рукотворного світу різними видами мтстецької діяльності – образотворчої, музичної, театральної, літературної;
- володіє необхідними технічними прийомами для передачі своїх почуттів у малюнку, ліпленні, аплікації, танцях, співах, музикуванні, грі-драматизації, словотворенні;
- поєднує в художній діяльності елементи різних видів мистецтва;
- виявляє свої художні пріоритети, жанрові уподобання.
Проект ІІІ « Ростити паростки добра»
Мета проекту: створення сприятливих умов для відкриття та освоєння дошкільниками основних реалій життя – власного «Я» та навколишнього світу; допомогти малюкам розібратися у сутності життєво важливих понять: добро і зло, сум і радість, краса і потворність.
Завдання проекту:
- ознайомити з правилами і нормами морально-етичної поведінки;
- виробляти вміння та навички моральної поведінки;
- формувати вміння розуміти себе та інших людей;
- вміння утвердити в соціумі своє власне «Я»;
- формувати соціальну відповідальність;
- виховувати гуманістичні риси особистості: доброту, дбайливість, чуйність, правдивість, повагу до старших.
Кiлькiсть переглядiв: 573